lördag 8 september 2007

Idag har jag varit hundvakt igen, men idag blev det ingen långpromenad som vi hade tänkt från början.

Riktigt innesittarväder hos oss i eftermiddags- ösregn och åska. Blev bara en kort tur- något som både vovven och jag var tacksamma för. Skönast att vara inne när det är busväder ute.

Men nu börjar det se ut att klarna upp igen så det blir kanske lite bättre väder mot kvällen...

Kommer faktiskt fram lite solglimtar nu. Var nog behövligt med åskan för att rensa upp lite i luften kanske. Hade annars tänkt klippt lite gräs idag också men det klarade jag mig ifrån när det började att regna. Lyckas ofta pricka in just de regniga dagarna *ler*.

Nåja, gräset är ju kvar och än har jag tid på mig att klippa det. Får passa på att vara inne och mysa när det är skruttväder ute. Se på tv, läsa nåt eller vara inne på datorn lite?? Tar nog lite te och nåt gott till och kryper ihop i min filt och sätter mig i soffan och myser.

Efter regn kommer ju som bekant solsken..........*ler*

Inga kommentarer: