tisdag 18 september 2007

En dusch...


( jag före dusch)

Sovit dåligt inatt, fast iofs inte konstigt kanske med tanke på att jag legat ett par dagar med feber och slumrat dag som natt. Fortfarande sjuk men uppe lite idag i alla fall. Ska tom ta en dusch lite senare tänkte jag. Känner mig som värsta äckelpottan, har inte orkat duscha på ett par dagar så oj vad jag ska bli ren och fin nu. Undrar om barnen blir glada- hm hm.

Annars kanske man ska göra som var populärt på 1700-talet- bara spraya på lite parfym när man är smutsig och luktar- inte såå gott? Nää, tror nog mer på att duscha då. Tur att vi lever på 2000-talet.

Ska ta en uppfriskande dusch, ta på rena kläder, bädda rent i sängen och fixa lite tvätt. Sen en kopp te och titta lite på tv kanske- om där är nåt bra. Har inte kollat dagens tablåer än. Maten är fixad, barnen fixade den själva med lite vägledning av mig. Hoppas förkylningen ger sig nu. Tills nästa gång- ha´t så bra...

(jag efter dusch)

Inga kommentarer: