söndag 20 april 2008

Sol...


Härligt väder idag med, lite kyligt dock, märks att det inte är redit varmt än, men det är ju så härligt med SOL äntligen. Näst äldsta sonen är ute och klipper gräset- så nu är det snart "klippt". Ska sätta mig ute med en kopp te en liten stund nu innan det blir för kyligt och innan mina två yngsta barn kommer från sin pappa. Ja, jag kommer aldrig att vänja mig vid att inte få dela hela vardagen med dem. Det känns som om man blir berövad halva deras barndom bara för att min fd man valde att lämna mig. Men han bor nära så barnen kommer hit emellan ibland ändå. Mina små godingar. Så snart är det full rulle igen med alla fyra här. De två älsta bor ju här hela tiden. Deras eget val pga olika omständigheter. Nej, solen väntar på mig nu, see you later...





1 kommentar:

Anonym sa...

Tittar in för att skicka en hälsning och fråga dig om det är ok att länka till dig.
Kram // Hjördis