måndag 14 april 2008

Sol idag...



Soligt idag, lite vita moln på himlen bara. Nästan så man fick lust att sätta sig ute på trappen med en kopp te och en macka en liten stund. Är det så fint väder imorgon är det nog risk för det. Har haft jätteont i huvudet i snart en vecka nu, har tagit nån Alvedon ibland men hjälper inte så mycket. Hade jätteont i huvudet förra veckan på teorin, var väl för mycket som snurrade runt i huvudet då antagligen.


Känner mig lite ledsen nu för min syrra och hennes familj som idag bor grannar med mig ska snart flytta ca 40 mil härifrån - snyft, snyft...Känns jättetråkigt. Har inte så många andra som står mig så jättenära här, så kommer att känna mig lite ensam när de flyttar. Kommer att sakna henne jättemycket. Tur att jag har barnen här i alla fall. Är för att min syrra ska flytta som jag känner mig lite ledsen. Nog därför jag har ont i huvudet också, funderar mycket.



Imorgon ska jag försöka pallra mig iväg på teorin igen. Tycker det är krångligt, försöker förbereda mig lite men fattar ju inte allt. Fast jag är nog inte ensam om det.



Nu är det snart dags att förbereda sig för att gå och lägga sig. Fast en kopp varm obo'y och en macka innan dess tror jag att jag vill ha. Och lite mer teori blir det nog också. Sen natti natti...






Inga kommentarer: