fredag 11 april 2008

Min fredag...


Var och solade idag igen, skönt, börjar bli beroende tror jag. Nä, inte så farligt kanske, men skönt är det och lite färg på ens bleka kropp gör inget, man känner sig änna som en blekfis efter vintern och bristen på sol. Men nu börjar solandet synas lite så lite, lite färg har jag allt fått. Kul.


Åt Nettos Chicken Nuggets, ris och currysås till middag. Suttit vid datorn ikväll och surfat runt lite i cyberrymden. Får passa på när barnen gör annat. Näst äldste sonen satte upp studsmattan häromdagen så nu är det den som gäller för dem så länge det är ljust ute och det inte regnar. Ett vårtecken så gott som något va? Att studsmattan är uppe.



Imorgon ska jag gå och se musikalen "Sound of Music" i Jönköping. Ska bli kul. Mitt största bekymmer just nu är vad jag ska ha på mig imorgon. Jag är inte ute så mycket så jag vet knappt hur man gör längre. Eller vad som passar. Men det fixar sig nog, min garderob lider inte brist på kläder precis.



Nu ska jag ha en nattmacka och en kopp varm obo'y, sen blir det nog lagom att sova lite inför morgonens övningar. Så natti natti, sov gott alla...





Inga kommentarer: