söndag 20 april 2008

Lördagskväll...


Kollade på Körslaget (korslaget) på TV ikväll och blev glatt överraskad. Har inte sett det förut, trodde att det var nåt trist program men råkade slå på det ikväll och fastnade där. Var rätt kul underhållning faktiskt. Såg sen på en film på fyran "Helens små underverk", har sett den förut, men gillar både skådespelarna och handlingen så den kan jag se om igen. Kom just på att jag totalt glömde bort "Miss Marple" som jag hade tänkt att se ikväll. Nåja, inte hela världen, det kommer väl igen nån gång och det finns ju värre saker att glömma.


Mår lite bättre nu så det känns skönt. Provade lite kläder ikväll som inte suttit så bra på ett tag och nu kommer jag i dem igen- HURRA. Säger bara:


"Glädje kan vara att komma i

ett par jeans du inte kunnat ha på ett tag"


Ibland behövs inte mycket för att bli lite glad, det kan räcka med att man gått ner några kilo som varit besvärliga att bli av med och att favoritjeansen därför passar en igen.


Nej, nu tror jag att det är dags att sova lite, är ju en ny dag imorgon igen, så gonatt alla därute och sov gott...






1 kommentar:

Anonym sa...

Hej och tack för titten hos mig, jag blir så glad när för mig nya bloggare hittar in till mig. Ja du angående blommorna,jag gör nog inget speciellt med mina blommor har dom tur så kan dom ibland få en dos med näring, men det är inte så ofta jag kommer ihåg det....
Fin blogg du har, ska kolla lite mer......
Kram // Hjördis