tisdag 4 mars 2008

Klippt...


Idag var jag och klippte mig, vågar nästan inte säga hur länge sen det var sist, men så mycket kan jag säga att det var under förra årets första halva.


Hujedamej. Fast jag har faktiskt "klippt till" mig själv någon gång under tiden sen dess. Det är fördelen med lite längre hår iofs att det inte behöver klippas så jätteofta men nu var det på tiden att ett proffs gjorde det. Har tänkt länge att gå men har bara inte blivit av. Svårt att få tid, dyrt osv. Men nu är det klippt och det känns bra.


Var inne en sväng på apoteket och hämtade ut medicin- aldrig billigt och passade också på att köpa ett par t-shirtar till stora killen och ett par nya gardiner till mitt och lillans rum. Inte undra på att det blir dyrt att klippa sig va??


Var också inne på "stans" juveleraraffär och kollade på ett smycke. Det är ett hjärta i sterlingsilver som det står "mamma" på och till det kan man haka på små hjärtan, ett för varje barn man har. Tycker det är så himla gulligt. Var inte så dyrt heller så funderar på ett sådant. De måste bara kolla om det går med fyra hjärtan (har ju fyra barn), de hade tre hjärtan som mest i prisexemplet nämligen. Hoppas det går. (Finns hos Kalas http://kalassmycken.se/).




Nu blir det nog snart en liten kvällsmacka och en kopp te och sen dags att sova- är så trött så trött. Vårluften kanske? Soligt och blå himmel idag, fast kallt. Snart är äntligen våren och sen sommaren här- yes.....





1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, ville bara berätta att jag har deras smycken med 5 barn så de måste ju gå med 4 oxå.
Himla gulligt :)
www.kalassmycken.se