torsdag 13 mars 2008

Den funkar igen...


Idag var snön som kom igår borta igen, ja inte blir den långvarig precis.



Var nere med digitalboxen idag hos ortens radio- och teveaffär. Mottagningen funkade ju inte igår kväll och jag lyckades ju naturligtvis när jag skulle försöka fixa det att ta bort alla kanalerna. Med några tryck på rätt knappar och någon minut senare så hade killen i verkstan i affären fixat fram mottagningen igen- fantastiskt. Och inte kostade det nåt heller. Jag fick en förmaning av barnen att inte pilla med boxen igen.



Fast en kanal var borta- just den kanalen som äldsta killen tittar mest på därför att den har mycket musik. Ringde ner till affären igen och frågade och de sa att jag kan göra en kanalsökning. Undrar om jag vågar det?? Tänk om allt försvinner igen då?? Väntar till efter helgen så jag kan se Melodifestivalen och Wallander innan ifall ifall...






Inga kommentarer: