tisdag 26 februari 2008

Silverskorna...

Dessa silverskor skickade jag efter från Ellos nyligen, jag tänkte att de skulle vara snygga till sommaren. Tycker det är snyggt med högklackat men har inte haft det på jättelänge. Hade jättemånga höga skor, typ pums, på 80- talet när jag var tonåring. Sen blev jag lite fegare och har inte så många höga skor längre.



I alla fall- dessa skorna var så snygga men tyvärr måste jag skicka tillbaka dem för dels så var de för stora, dels alldeles för rangliga för mig, jag är inte van vid 11 cm höga klackar längre även om jag gärna vill- snyft. Billiga var de med, 299 kr. Men men, jag skulle nog bryta benen av mig om jag hade dem på mig. Får kolla i skoaffärerna när jag åker till "stan" nästa gång- kanske hittar ett annat par silverskor med kanske inte lika fullt så hög klack...hoppas det...










Inga kommentarer: