lördag 16 februari 2008

Andra deltävlingen...


Andra deltävlingen i Melodifestivalen är avgjord och Carola och Andreas gick inte vidare direkt till finalen i Globen- vilken skräll.



Alla trodde nog att de skulle gå vidare, inklusive de själva. Annars gick två av de låtar som jag gillade vidare. Tyckte Sanna Nielsen var bäst, vilken röst den tjejen har. Bröderna Rongedal var kul. Carola och Andreas tillhörde också de bästa tycker jag, även om jag inte är så förtjust i Carola - fast sjunga kan hon, inte tal om annat.



Fast den jag gillar bäst är nog ändå Björn Gustfsson, killen med pausunderhållningen vet du. Han är kul och gullig. Undrar vem som "skräller" nästa vecka, tror på BWO, de går nog vidare om de bara har en bra och kanske mest "rätt" låt.





Nu annat på teve för mig, "Kommisarie Lynley" och en kvällsmacka till...









Inga kommentarer: