tisdag 1 juli 2008

Utmanad...




Hjälp, har fått en utmaning av Ann, ska försöka göra mitt bästa med den.




Fem saker på min att göra-lista idag:



  • Sola
  • Stryka
  • Tvätta
  • Packa inför helgen
  • Kolla på Mord i Midsomer

Vad gjorde jag för 10 år sen?
För 10 år sen? Då var jag 29 år, bodde i Sävedalen med min (fd) man och 3 pojkar. Min äldsta pojk började förskolan den hösten. Jag var hemma med min mellangrabb som var 5 år då och min yngsta pojk som var 1 år. Var hemmamamma och trivdes jättebra med det.



Ställen som jag bott på:


  • Sävedalen
  • Partille
  • En liten ort i Småland



Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:


  • Betala lite lån jag har
  • Bygga till huset och fixa och greja lite med det
  • Sätta undan pengar till barnen så de har till framtiden
  • Resa med barnen
  • Göra något speciellt för/med min pappa och mina syskon med sina familjer.




Vågar jag skicka utmaningen vidare tro? Vad säger ni



gms



svempa

?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen

Du har fått en nominering ..kika in hos mej så ser du vad för nominering du fått....

Kram
Ann

Anonym sa...

Betr utmaningen antar jag den - GIVETVIS!