tisdag 1 juli 2008

Hello again...


Ja, jag vet- det är ett tag sen jag var inne här nu. Har vart lite att göra med skolavslutningar, studentfester, min syrras flytt (snyft) plus att jag försöker röja undan lite grejer här hemma och det går inte fort precis. Jag har inte så mycket ork så allt tar sin lilla tid, men förr eller senare blir det färdigt det med. Jag vill passa på att njuta av livet också- inte bara en massa måsten hit och dit.



I övermorgon åker jag, barnen och morfar bort på ett par dagar, sen kommer vi hem och vänder bara (tvättar lite och så) och sen åker vi med morfar ner till honom och Göteborg ett par dar- kul.



Nu måste jag försöka packa lite kläder och grejer som vi ska ha med oss till helgen. Sen ska jag kolla på kommissarie Barnaby och "Mord i Midsomer". See you...





Inga kommentarer: