fredag 27 juli 2007

Äntligen Blogg....

Blogg- vad är det för nåt?

Är ju faktiskt inte sååå hemskt gammal, men när det gäller datorer och dylikt så undrar jag (och framförallt mina "stora" barn) nog ibland hur gammal jag är egentligen.


Visst hänger jag väl med någorlunda, åtminstone så jag klarar mig men ändå... Blogg har jag väl hört ibland och så, men inte redit fattat vad det är eller ännu mindre hur man gör när man "bloggar".

Nu har min pappa, 78 år ung börjat blogga så då ska väl inte jag va' sämre tänkte jag. Pappa är 78 år men med en 30-årings sinne- underbart, han är öppen för ny teknik, nya ideér osv. Jag är stolt över min pappa som är så ungdomlig och nyfiken på det nya, inte rädd för att prova på, men ändå med sin livserfarenhet och klokhet i ryggen.

Så, nu är det första skrivet i min alldeles egna lilla blogg. Kul, nu hoppas jag komma tillbaka och skriva snart igen. Nu- dags för en kopp te.












2 kommentarer:

GMS's blogg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
GMS's blogg sa...

Du ska veta att jag blev verkligen glad när jag läste Din blogg och den fyndighet Du använder Dig av - ta' nu tillfället att 'skriva av' Dig i bloggen o njut av det - kom ihåg att Du är -
E N A S T Å E N D E!